2016. szeptember 14., szerda

Begubózva, fáradtan

Nemrég csináltam egy videót a Határeset youtube-csatornájára, ahol az alvászavaromról beszéltem. Azóta talán egy fokkal javult a dolog, de még mindig nem az igazi. Rendszertelenül alszom, fáradt és nyomott vagyok. Van egy csomó ihletem meg ötletem íráshoz, de a fáradtság meg a leszívó dögmeleg miatt nehezen jutok el oda, hogy nekiüljek ezeknek. Nagyon várom már a lehűlést.
Az elmúlt hetekben kicsit befelé fordultam. Szeretném visszakapni a kiegyensúlyozott kedélyállapotomat, de mostanában nem olyan jó.
A házimunkával viszont egyre jobban haladok, és nem szórom el a pénzt nasira meg gyorskajákra - igyekszem sűrűbben főzni, vagy legalábbis előre gondolkodni kajaügyben, hogy ne az utolsó percben kapkodva döntsem el, mit egyek. Sanyival megbeszéltük, hogy jövő hétvégén jól rendbe rakjuk az egész lakást, és utána már könnyebb lesz a szinten tartás.
Most nem tudok többet írni, mert a mai nap is nagyon sokat kivett belőlem, de legközelebb igyekszem hosszabban fogalmazni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése