2016. június 17., péntek

Alkotás

Utálom ezt az időjárást, mert nagyon megnyom és elálmosít. Ezt leszámítva amúgy jól vagyok. Sokat alkottam a héten, írtam egy-két szösszenetet az egyik írásomhoz, meg évekkel ezelőtt megkezdett dalszövegeket fejeztem be. Mocorog bennem némi ihlet az egyik félbehagyott albumkoncepciómhoz is. A dalaimat ugyanis koncepciók alapján rendezem el, albumterveket találok ki valamilyen témával vagy történettel, és eszerint születnek a számok. Aztán amelyikhez éppen ihletem van, ahhoz írok. A már említett albumkoncepciót még nyolc-tíz éve kezdtem el, öt szám után azonban félbehagytam, és már attól tartottam, hogy soha többé nem lesz ahhoz ihletem. A héten azonban befejeztem hozzá egy félkész dalt, és írtam egy vadonatújat is. Talán most jött el az ideje, hogy foglalkozzak vele.
Egyik nap - azt hiszem, kedden - reggeltől estig belemélyedtem az alkotói világomba, és ez csodás érzés volt. Korábbi írásaimat olvastam vissza, írtam és rögzítettem két új dalt, ki sem látszottam a műveimből. :) Annyira szeretem az ilyen napokat! Tudom, hogy nem tökéletesek, amiket gyártok, de az enyéim, szívvel-lélekkel a sajátjaim, egy-egy darab a kis világomból.
Az írásaimról is gyakran gondolom azt, hogy erőltetettek, de most, hogy visszaolvastam őket, egyáltalán nem éreztem így.
Mostanában egyébként egyre sűrűbben csinálom, hogy estefelé, amikor már kezd sötétedni, gyújtok egy mécsest, elhelyezkedem a kanapén, ölembe veszem a laptopot, és így lazulok. :)


Múlt hétvégén voltunk párommal a Főzdefeszten is. Először szombaton indultunk neki, de azt elmosta az eső, vasárnap azonban szerencsénk volt. Minden évben nagyon fontos nekünk ez a program, hiszen annak idején az első randevúnkat is Főzdefeszten töltöttük. :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése