2016. január 31., vasárnap

Január vége

Ma van január utolsó napja, holnaptól pedig elkezdődik a február, ami mondhatni a kedvenc hónapom. Hatodikán lesz a névnapom, nyolcadikán a születésnapom. Mivel az utóbbi hétköznapra esik, ezért a nevem napján ünnepeljük meg baráti körben a születésnapomat is, tehát név-és szülinapi buli lesz. Már várom :)
Most kicsit jobb a kedélyállapotom. A hétvége egész jól telt, tegnap bevásároltunk, este filmet néztünk. Ma pedig foglalkoztunk kicsit a malacokkal, aztán elmentünk a Csészényi kávézóba, utána pedig mekiztünk. Hazafelé menet sokat nevettünk :) Jó volt végre kicsit kettesben kimozdulni és programot csinálni.
Tervezem, hogy jövő héttől elkezdem az úszást. Kicsit tartok tőle, milyen lesz elsőre, teljesen egyedül (jó, leszámítva a többi úszót), de azért bizakodom.
Nem fog hiányozni a január, sok volt benne a sírás, a mélypont, ráadásul elkaptam egy csúnya vírust is, egy hétbe tellett kimászni belőle. Viszont elkezdtem olvasni a karácsonyra kapott Jacqueline Wilson könyveket, és amennyire féltem az angol nyelven történő olvasástól, egészen belerázódtam. Ma már a negyedik kötetnek kezdtem neki. Születésnapra is JW-könyveket kértem mindenkitől, szeretném begyűjteni az összeset. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése