2015. december 27., vasárnap

Ihlet van

Örömmel újságolom, hogy sorra veszem fel a dalaimat. Úgy két hete megindult bennem valami, és azóta már nem is tudom hányadik számomat játszom fel. Tegnap éjjel nem tudtam aludni, úgyhogy végül felvettem újabb két dalt. Nagyon örülök ennek, mert előtte hosszú hónapokig nem volt ihletem, most azonban teljesen beszippantott a kis világom.
Elkészült a portálom is, amin az írásaimat és karaktereimet gyűjtögettem össze, motiváló céllal.
A karácsony viszonylag nyugisan telt, bár voltak néhány perces hullámvölgyek a hangulatomat illetően, de azért elvoltunk. Feldíszítettük a műfenyőnket, beizzítottuk a karácsonyi égősorokat, és összeültünk a laptopokkal - ő ügyeletes, én meg csak úgy neteztem, illetve zenélgettem.
Szuper ajándékot kaptam: Jacqueline Wilsontól egy tízkötetes-díszdobozos kiadást, angol nyelven. Elhatároztam ugyanis, hogy begyűjtöm a könyveit, amik Magyarországon nem jelentek meg. Az ő írásain nőttem fel, és nagyon szeretem a műveit, még most is, huszonhat éves fejjel. Szóval iszonyatosan örültem ennek a válogatásnak. :) Közösen kaptam Sanyitól, öcsémtől és a barátaimtól, mindannyian beleadtak. :)

Szóval lényeg, hogy most visszataláltam az alkotói világomba, és remélem, maradhatok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése