2015. május 2., szombat

Hát ez mi a f*sz?


- Hát ez mi a f*sz? - kérdezte az egyik Borderline-videómnál egy kedves fiatalember. Rendkívül tartalmas, érdekfeszítő hozzászólás, nem? A videó amúgy arról szól, hogyan kezdődött nálam ez a személyiségzavar, mik voltak az első jelek, és miként diagnosztizáltak. Emellett a gyengébbek kedvéért még a blogomat is linkeltem, és ez a drága ember ennek ellenére eme igen értelmes hozzászólással tisztelt meg. Elgondolkodtam: 1. Ha végignézte a videót, neadjisten a blogomra is ránézett, akkor mi a kérdés? 2. Ha csak belekukkantott, és nem is érdekli annyira, hogy végignézze, akkor megint csak mi a kérdés?

Na mindegy.

Szerencsére továbbra is tart a tartósan stabil állapot. Jó lenne tudnom, mi is a pontos oka ennek, mármint minek köszönhetem, mit csinálok jobban a korábbiakhoz képest? Csak hogy tudjam, mit folytassak, és ha kérdeznek a sorstársaim, akkor nekik is tudjak válaszolni. A pszichológusom is nekem szokta szegezni a kérdést, hogy vajon mitől vagyok jobban? Mármint azt szeretné, hogy meg tudjam saját magamnak fogalmazni, de nem tudom. A csoportterápia, a gyógyszerek? Ez önmagában nem elég, én is kellek hozzájuk. De hol és mit sikerült megjavítanom?
Mindenesetre én nagyon örülök ennek az állapotnak, csak azért feszegetem ezeket a kérdéseket, mert szeretném, ha nem csak átmeneti dolog lenne, hanem meg tudnám tartani. Ha rájöttem, megírom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése