2014. november 17., hétfő

Jobban


Ajj, nem jó ez így, hogy lassan egy hónapja nem született bejegyzés a blogba. Pedig megfogadtam, hogy nem csak nyavalygódoboznak fogom használni ezt a helyet. Arról is be szeretnék számolni, ha jobban vagyok. Mert most jobban vagyok!

Úgy két-három hete talán, de javult az állapotom. Gyanítom, ennek a gyógyszerekhez is köze van, pontosabban ahhoz, hogy abbahagytam egy erősebb nyugtató szedését, és gyengébbre váltottam. Azóta sokkal jobb, és nagyon várom a napot, amikor már a gyengébbet is elhagyhatom. Sajnos most még kell, de nagyon jól haladok. :)
Használnak a csoportterápiák is, érdekes technikákat tanulunk, látok bennük fantáziát, és tényleg segítenek, amikor olyan a helyzet. Vannak terveim, és igyekszem kis léptekkel, de haladni az áhított irányba. Úgy érzem, minden a helyére fog kerülni.
A csoportterápiát nézve körülbelül félidőnél vagyok, és már most sokat javultam, tehát bizakodva tekintek előre. Amellett nagyon várom a karácsonyt is! Egyrészt mert a kedvenc ünnepem, másrészt idén először nem a családommal töltöm a szentestét, hanem a párommal kettesben. Ez egy nagyon új, nagyon izgalmas dolog, szívmelengető érzés belegondolni. Aztán 25-26-án az én családommal ünnepelünk, két ünnep között pedig a párom családjához utazunk Egerbe.

Jó lesz! :)

1 megjegyzés: